20 januari: Media-hype

Gisteren was het Blue Monday. De nekharen gaan me al recht overeind staan als ik de eerste aankondigingen hoor. Wat een gezeur ieder jaar weer.

De radio- en tv-programma’s buitelden weer over elkaar heen en allemaal hadden ze wel iets te mekkeren over Blue Monday. Vanmorgen las ik een artikel op Nu.nl dat het oeverloze gezwam van gisteren helemaal goed maakte.
“Blue Monday: samen houden we het fenomeen in stand” stond er boven.
Volgens geluksonderzoeker Ad Bergsma is het allemaal flauwekul. “Het is in de hoofden van mensen gaan zitten en elk jaar wordt het sterker gemaakt” zegt hij er over.
Klik voor het hele artikel op deze link >>>> Je vindt de tekst ook onder ‘lees verder’.

Dit bericht is geplaatst in Alledag met de tags , . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Type de getallen in cijfers in onderstaand vak * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.